Gadżety reklamowe z nadrukowanym logo

Jeśli organizujecie w najbliższym czasie konferencję, szkolenie lub spotkanie dla Waszych pracowników, z pewnością będziecie szukać drobnych upominków dla uczestników tego typu imprez.

 

Warto te przedmioty zaopatrzyć w firmowe logo – dzięki czemu upominek zamieni się w gadżet reklamujący Waszą firmę.

Pomysłów na tego typu produkty może być naprawdę wiele.

Ważne aby przedmiot miał walory użytkowe – dzięki temu nie wyląduje w szufladzie, a będzie towarzyszył Waszym klientom każdego dnia.

Przykładami tego typu gadżetów są np.: pamięci USB, power banki, kubki termiczne, stojaki lub ładowarki do telefonów.

Fajnie jeśli gadżet nawiązuje tematycznie do profilu działalności Waszej firmy.

Jeśli np. działacie w sektorze IT – możecie wręczyć klientom myszkę komputerową z Waszym logo. Firma z branży budowlanej może wręczyć miary budowlane z firmową grafiką, a firma z branży motoryzacyjnej skrobaczki do szyb.

Upominki musicie także dostosować do pozycji Waszych klientów… jeśli jest to spotkanie na szczycie i w konferencji uczestniczy kadra menadżerska, wręczany upominek musi się cechować wysoką jakością wykonania. Jednym z prostszych i uniwersalnych upominków dla kadry kierowniczej jest alkohol. Jednak butelka wina lub innego alkoholu powinna być wręczona w eleganckiej skrzynce na wino. Na skrzyneczce można wygrawerować logo firmy czy też nawet spersonalizowane życzenia dla Waszego klienta.

W przypadku dużych imprez, na których przewijają się setki osób ( np. podczas targów ) , w celu oszczędności budżetowych można postawić na tańsze rozwiązania. W promocji firmy można wykorzystać masowe gadżety promocyjne. Przykładami tego typu produktów są np. długopisy reklamowe, słodycze z logo czy też smycze z nadrukiem.

Gadżety reklamowe z nadrukowanym logo możecie zamawiać w tysiącach agencji reklamowych. Podczas dokonywania wyboru dostawcy tego typu upominków pamiętajcie aby sprawdzić jego doświadczenie w branży. Warto zapoznać się z jego dotychczasowymi pracami oraz portfolio klientów dla których już wcześniej pracował.

Tagged with:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Why ask?