Dobrze napisana oferta specjalna to czysty zysk

sunburst-1244029-mSiła dobrze zareklamowanego produktu tkwi w ofercie, którą skierujemy do klienta, dlatego tak ważne jest to, aby dołożyć wszelkich starań, aby zmaksymalizować atrakcyjność opisu.

W przypadku ofert specjalnych przygotowywanych na czas wakacji liczy się nie tylko atrakcyjna cena za pobyt, ale przede wszystkim to, co wchodzi w skład tej oferty. Im barwniejsza propozycja, im więcej bonusów czy kart podarunkowych na wybrane usługi tym większe zainteresowanie propozycją przez potencjalnych klientów. Te najkrótsze oferty nie chwytają w przypadku ofert wypoczynkowych. forest-fruit-1440779-2-mDlaczego? Przede wszystkim dlatego, że każdy z nas marzy o wypoczynku mówią brzydko „na wypasie”, bez ograniczeń. „Soczyste” oferty mają najwięcej szans na rezerwację pobytów.

Skomponowanie dobrej oferty specjalnej wcale nie jest trudne, a wykorzystując zdjęcia obiektu i filmiki w przeciągu godziny możliwe jest przygotowanie atrakcyjnej propozycji do umieszczenia w sieci. Przykład: http://www.e-konferencje.pl/oferta/profesjonalne-sale-konferencyjne-z-nowoczesnymi-rozwiazaniami-audiowizualnymi-i-multimedialnymi/433/

Warto zadbać o szczegóły, o detale, bo te są doceniane przez klientów.

Czym jeszcze można się kierować przygotowując tekst letniej oferty? Można wykorzystać metodę 4 kroków budowanie zainteresowania klientów propozycją, czyli:

pierwszy akapit – przyciągnięcie uwagi poprzez chwytliwy zwiastun propozycji,
drugi akapit – rozwinięcie tematy i wszelkie szczegóły, ale bez przesady,
trzeci akapit – wywołanie pożądania i linki bezpośrednie prowadzące po szczegółowe informacje,
czwarty akapit – zachęta do podjęcia decyzji + stopka kontaktowa do osoby odpowiedzialnej za rezerwacje.

Przykład: http://www.e-konferencje.pl/oferta/jesienne-konferencje-na-mazurach/422/

To, co jest równie istotne jak sama oferta to również osoba, która będzie przyjmowała zapytania od klientów/rezerwacje i na bieżąco będzie dostosowywała program pobytu do wymagań zainteresowanych. Im większe zaangażowanie w sprzedaż tym większe zyski.

M-S-M

 

Powiązane wpisy:

  • Brak podobnych

One comment

  • Ten temat ciekawi mnie już od dawna. Fajnie, że ktoś o tym w końcu zaczyna mówić głośno.

    Chętnie podyskutowałbym z Tobą na ten temat trochę dłużej.
    Co o tym sądzisz? Według mnie ten blog jest extra. Obiecuję,
    że zajrzę tutaj jeszcze nie raz.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Why ask?